• Witamy na stronie Punktu Informacyjnego Centrum Duszpasterstwa Archidiecezji Warszawskiej.
  • Zachęcamy do nadsyłania wydarzeń kulturalno-religijnych, które opublikujemy na naszej stronie.
  • Prosimy także o uwagi i komentarze dotyczące nowej strony.

Dla dzieci

Laboratorium szalonych naukowców, czyli naukowe show dla dzieci w wieku 7-12 lat

Dodano: 31/08/2017

Podróż do fascynującego świata kolorowych probówek, buchającej piany, pośród menzurek czy magnesów odkryje nowe pasje i będzie fantastyczną, zapamiętaną na długie lata przygodą. To doskonała alternatywa dla tradycyjnych metod edukacyjnych i pełne humoru widowisko, które nie tylko zachwyci kreatywnym wykonaniem, ale z pewnością rozbudzi wyobraźnię każdego młodego naukowca! Ponieważ spektakl ma charakter rozrywkowy, to – choć tłumaczymy widzom zasady realizacji każdego z eksperymentów – nie zagłębiamy się w szczegółowe wyjaśnienia fizyki i chemii.

13 Listopada , godz. 9.30 - 18.30 - Warszawa, Pałac Kultury i Nauki - Sala Koncertowa, 6 piętro

Rejestracja dla szkół oraz grup zorganizowanych na spektakle poranne – tel. +48 531 511 500, e-mail: info@eurosoul.pl.Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na http://pankoncert.pl/laboratorium-szalonych-naukowcow/Bilety dla osób indywidualnych: Eventim.PL, Biletyna.PL, eBilet.pl, TicketPro.pl

NSRR UE EFRR

Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 znajdują się na stronie: www.mazowia.eu

Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. Zaakceptuj, aby kontynuować do czego są one potrzebne można dowiedzieć się w tym miejscu.